Kansainvälinen osaaminen on muutakin kuin kielitaitoa – katso animaatio!

CIMOn vuoden 2015 kampanjassa haluttiin nostaa esiin ulkomailla hankitun kokemuksen ja osaamisen arvoa suomalaiselle työelämälle. Oheisessa animaatiossa tuodaan esiin kansainvälisen osaamisen laajuutta, se on enemmän kuin pelkkää kielitaitoa: se on myös uteliaisuuden vahvistumista maailman moninaisten kysymysten edessä, sitkeyttä vaikeissa paikoissa, uusiin markkina-alueisiin tutustumista, luontevaa kanssakäymistä ja yhteistyökykyä yli kulttuurirajojen. Se on kaikkea, minkä takia yrityksetkin menestyvät. Ja luonnollisesti se on myös kielitaitoa.

https://www.youtube.com/watch?v=f3jTd-t43bw&feature=youtu.be

 

Mistä on kyse?
CIMO pyrkii erityisesti työnantajille suunnatulla kampanjalla nostamaan esille ulkomailla hankitun kokemuksen ja osaamisen arvoa suomalaiselle työelämälle. Me kutsumme tätä piilotetuksi osaamiseksi ja pyrimme tekemään tätä näkyväksi. Kampanjassa on mukana myös Suomen yrittäjät ja toteutamme sen yhdessä yhteistyökumppanimme Vapa Median kanssa.

Kommentoi

Captcha-koodi